www.newsbuzau.ro O ALTFEL DE PRESA!

ORICINE PENTRU ALTII, ACELASI PENTRU CEI CARE MA STIU!

CINE NU STIE CINE ESTE, DE UNDE VINE SI INCOTRO MERGE, ESTE UN NIMENI CARE VINE DE NICAIERI, SI SE INDREAPTA SPRE NICIUNDE, ADICA UN NIMENI ENORM!!!

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 17 iulie 2015

M-ai rugat sau nu m-ai rugat?

M-ai rugat sa ard…eu eram deja in flacari, M-ai rugat sa curg…eu eram deja apa in causul palmelor tale, M-ai rugat sa rad…dar stiam ca sufletu-mi e plin de marcari M-ai rugat sa te ating…dar stiam ca esti munte, in a mea vale, Nu m-ai rugat sa te sarut… Pentru ca eram deja, de mult ca un mut, Nu m-ai rugat numai sa te ascult… Pentru ca eu eram deja un “tu” de demult, M-ai rugat sa te implinesc, iubind, Nu m-ai rugat insa sa te gasesc venind M-ai rugat sa te umplu pana la refuz cu noi, Nu m-ai rugat insa sa fim numai noi doi. M-ai rugat intr-un final sa nu-ti fac rau, cand te privesc Nu m-ai rugat deloc insa in tine sa salasluiesc M-ai rugat venind, Sa nu ma rog, iesind. Sa stau si sa atarn rugand Cerul sa se opreasca intr-un lin “cand” Iti promit ca ma voi ruga Ca niciodata sa nu fiu doar eu..ruga M-ai rugat, sau nu m-ai rugat venind? Raspunde-mi… ca sa ard, sa curg, sa rad si sa te ating! I.G. 13 iulie 2015

Niciun comentariu:

Poze cu si din....mine!

Poze cu si din....mine!

Lumini si umbre...

Lumini si umbre...

Agape'!

Agape'!

I.G.

I.G.

La Birou, in pauza...

La Birou, in pauza...

The old jedi...

The old jedi...

Citind o recenzie...

Citind o recenzie...

Premiul I la concursul national de Proza Vasile Voiculescu

Premiul I  la concursul national de Proza Vasile Voiculescu