www.newsbuzau.ro O ALTFEL DE PRESA!

ORICINE PENTRU ALTII, ACELASI PENTRU CEI CARE MA STIU!

CINE NU STIE CINE ESTE, DE UNDE VINE SI INCOTRO MERGE, ESTE UN NIMENI CARE VINE DE NICAIERI, SI SE INDREAPTA SPRE NICIUNDE, ADICA UN NIMENI ENORM!!!

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 24 august 2013

Suntem toti, una Atat de una, incat mereu suntem toti Gandim, neganditul, Cand de fapt Neganditul, ne gandeste Adeseori ma cufund in caderea in sus ce izvoraste din tine Si ma uit, iremediabil in mine Sunt de fapt eu, sau voi? Si voi imi sunteti Eu, sau mereu Noi? Cand eram mic, de fapt eram un mare Iar mare, m-am simtit mereu un mic Ritulul de pasi il simt cum cotrobaie prin mine Atunci cant tu ma gandesti pe mine/tine Niciodata nu as inceta sa fiu eu Daca tu, bineinteles nu mi-ai gusta din EU De fapt cine sunt eu, Cine nu-mi esti tu acum? Tacute ritualuri aninate in jos Aorte legate de sinapse, prin vise pline ochi de frumos Ce sta sa picure-n voi amintiri ce tin de sufletu-mi facut vacum Nu-mi sta mintea decat la neganditul gand Ca maine, poate...vom fi un simplu vant Ce sigur isi face loc murmurand Pe aripi de luna plina ce canta fara de avant Sunt eu... Esti tu... Mereu tu/eu Si mereu Eu/tu Ne confundam in gand... Atat imi esti de eu Si cat iti sunt de tu... I.G.

Niciun comentariu:

Poze cu si din....mine!

Poze cu si din....mine!

Lumini si umbre...

Lumini si umbre...

Agape'!

Agape'!

I.G.

I.G.

La Birou, in pauza...

La Birou, in pauza...

The old jedi...

The old jedi...

Citind o recenzie...

Citind o recenzie...

Premiul I la concursul national de Proza Vasile Voiculescu

Premiul I  la concursul national de Proza Vasile Voiculescu